Uitsprakenboekjes om de liefste en mooiste uitspraken te bewaren.

maandag 4 juli 2016

De afgelopen weken heb ik weer een heleboel nieuwe dingen bedacht, ontworpen en gemaakt. De komende tijd zal ik dat hier met jullie delen. Ik begin met deze nieuwe boekjes die leuk zijn om als kraamcadeau te geven maar ook handig voor je eigen kind(eren).

Weten jullie nog leuke uitspraken van jezelf? Ik noemde een palmboom vroeger altijd een ananasboom en mijn broertje was een keer heel boos toen we in de file stonden en zei de hele tijd: 'als de voorste nou gewoon doorrijdt!' 
Hoe leuk is het om al dit soort uitspraken in een boekje te bewaren. Daarom heb ik deze boekjes ontworpen. 

Ze zijn A5 formaat en de bladzijden zijn gelinieerd. De kaft is van stevig karton en de tekst maak ik er met sticker vinyl op. De opdruk kan in de kleuren; zwart, wit, blauw, mint of roze. 


Ik heb twee verschillende ontwerpen gemaakt en de jongensversie is met sterretjes en de meisjesversie met hartjes. Natuurlijk mag een meisje ook sterretjes of andersom. 

Ze kosten €12,50 incl. verzendkosten. Wil je zo'n leuk boekje bestellen? Mail dan naar cosybycindy@gmail.com of vul het contactformulier in. Bestellen mag ook via FB of IG

Ik wens jullie een fijne nieuwe week! 

♥ veel liefs en creatieve groetjes ♥



1 opmerking :

  1. Beste Cindy,
    Ik ben op zoek naar een tof kado voor onze leerkrachten voor de "Dag van de leerkracht" Dit is al op 5 oktober 2017.
    Ik had graag per leerkracht zo een boekje maar ... probleem, ons budget is 6,50 euro per leerkracht. Natuurlijk heb ik er 35 nodig. Kan er dan iets aan de prijs gedaan worden als ik zo een grote bestelling plaats? Vriendelijke groetjes Els Remon, elsremon@ksas.be

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs