Happy Makers Blog

zaterdag 23 april 2016

Lees je graag blogs of zoek je leuke inspiratie? Kijk dan eens op HappyMakersBlog.com. Dit blog  is opgericht door Monique van der Vlist. Op deze website spelen creativiteit, illustraties en handgemaakte producten en ontwerpen de hoofdrol.

Workshops.

Ik begin even met de workshops want dat vind ik zelf het leukste van dit blog! Op deze website kun je namelijk de workshop-agenda vinden. Heel handig als je graag creatief bezig bent. Er staan heel veel verschillende workshops in, zoals: handlettering, terrarium maken, porseleinstift schrijven, photoshop, boekbinden, mixed media, zeefdruk en nog veel meer. Het is heel divers en je wordt doorgelinkt naar de desbetreffende pagina. Op dit soort momenten baal ik dat ik in Duitsland woon. Er staat namelijk zoveel leuks wat ik wel eens zou willen proberen. 

Papieren cadeauzakken.

Een leuk artikel op dit blog vind ik de papieren cadeauzakken. Je kunt deze zelf vouwen en er staat daarvoor een handige uitleg bij. Je kunt ze natuurlijk ook kant en klaar kopen maar als je zelfs maakt kun je elk design kiezen wat je maar wilt en ook de grootte bepaal je zelf.


Om de zak te sluiten kun je gebruik maken van verschillende sluitingen. Als je op de link onder de foto klikt, kun je daar meer over lezen. 

Handlettering tutorial.

Deze handige handlettering tutorial van Karin Luttenberg (Paperfuel.nl) vond ik daar ook. Ik probeer het wel eens maar ik heb er niet echt talent voor...hihi. Ik vind het wel heel leuk om te doen en oefening baart kunst zullen we maar zeggen. 


Ken je de website www.paperfuel.nl? Ook leuk om eens een kijkje te nemen als je handlettering leuk vindt. Ik sluit af met de andere foto die in deze blogpost stond en dat is een leuke inpaktip. Ik vind vooral die hartjes aan het touwtje heel schattig.



♥ veel liefs en creatieve bloggroetjes ♥



1 opmerking :

  1. Wat leuk zeg! Die blog kende ik nog niet. Thnx voor de tip :)

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs