DIY cactusslinger en een leuke giveaway

maandag 25 april 2016

Cactussen zijn helemaal in, dat is je vast niet ontgaan. Ik heb mij gister ook bezig gehouden met deze leuke plantjes en zelf een cactusslinger gemaakt. Die laat ik je in deze blogpost zien. Dit is niet het enige wat ik gemaakt heb want ik heb namelijk een leuk cactuspakketje gemaakt die ik weggeef.

De cactussen heb ik uitgesneden met mijn Cameo. Als je er geen hebt kun je ze natuurlijk ook overtrekken op zwart papier en zelf uitknippen. Ik heb ze vastgemaakt met washitape, hierdoor kan ik ze er ook weer gemakkelijk vanaf halen en het touwtje weer hergebruiken. Je kunt natuurlijk ook een druppeltje lijm gebruiken. 



De slinger heeft een mooi plekje in de keuken gekregen. Als ik in de keuken ben, zit Fritz altijd op het hoekje van de bartafel. Zo kan ze mij mooi in de gaten houden want je weet tenslotte nooit of er iets te halen valt ;).


Als tweede ging ik aan de slag met houten blokjes. Hier heb ik een hele voorraad van liggen omdat ik die nodig heb voor een nieuw project. Wat dat wordt houd ik nog even geheim...
Ik heb de blokjes behandeld met whitewash en vervolgens cactussen met vinyl uitgesneden en deze op de blokjes geplakt. 

Tenslotte heb ik nog een houten plankje gemaakt. Ik vind de plaatjes zo leuk! Deze drie dingen bij elkaar vormen het cactuspakketje en geef ik weg op Instagram. Heb je geen Instagram? Maak dan gauw een account aan! Je doet er zoveel inspiratie op en leert ondertussen ook weer leuke mensen kennen. 


Ik wens jullie allemaal een fijne nieuwe week. 

♥ veel liefs en creatieve groetjes ♥



4 opmerkingen :

  1. Wat een leuke cactussen!Tof dat je een pakketje weg geeft ;-) Zou dit nu een goede reden zijn om Instagram te beginnen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk gedaan, ik noem je SC (Super Cindy)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi! Zou je mij kunnen vertellen hoe je aan het patroontje van de cactus komt?

    Liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs