Happy Mail

woensdag 3 februari 2016



 Ik stuurde naar Jessica deze Happy Mail. Kijk je mee hoe het er van binnen uitzag?


Ik gebruikte een kartonblok van 30 x 30 cm. Bij de Action kun je voor weinig geld hele leuke blokken met verschillende designs kopen. Ik gebruikte een design met 4 verschillende vlakken waarvan ik er eentje uitknipte. Hierdoor kun je hem handig in en uit elkaar vouwen. 


Het zakje heb ik zelf gevouwd. Ik heb hiervoor een papiertje uit het tijdschrift Wendy gebruikt. In het zakje zitten zelfgemaakte figuurtjes die ik uit kartons gesneden heb en snailmailstickers. Dit heb ik natuurlijk met de Cameo gemaakt. 


Het kaartje met de kitten is onbeschreven zodat Jessica die zelf weer kan gebruiken. Zij is namelijk een fanatieke postcrosser dus dat kaartje komt zeker van pas. Ken jij postcrossing? Ik schreef er eerder al eens een artikel over: kaartjes sturen met postcrossing. 



Snailmail is voor mij echt een heerlijke ontspannen bezigheid. Het is zo leuk om iemand met vrolijke en mooie post te verblijden. Zelf vind ik het ook altijd leuk om iets in brievenbus te vinden. 

Ik wens je een fijne dag en leuk dat je weer even op mijn blog kwam kijken.

♥ veel liefs en creatieve groetjes ♥ 





3 opmerkingen :

  1. Leuk om een ander persoon blij te maken,
    Je hebt er weer wat moois van gemaakt hoor!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowww,wat een leuk pakket!!zo schone dingen,tof tof
    die snailmailstickers vind ik ook zo leuk
    ik deed op een blog ook eens mee om een snailpostdoosje te maken voor iemand,vond ik leuk!!was met een thema.ik kreeg dan ook een doosje,heeel leuk.wie krijgt nu niet graag verrassingen,dat snailmailen daar zou ik mij ook mee amuseren.groetjes uit belgie debora

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs