Persoonlijk ♥10 - En dan staat alles ineens op zijn kop...

zondag 8 november 2015

Bedankt voor alle lieve berichtjes die ik gekregen heb! Vrijdagmiddag hebben de artsen de oorzaak gevonden. Op de mri is te zien dat ik een kleine beroerte in mijn hersenstam gehad heb waardoor de bloedcirculatie verstoord is. Dit veroorzaakt hoogstwaarschijnlijk de tintelingen in mijn hand en voet, de vele migraine achtige hoofdpijn, duizelingen en evenwichtsproblemen.
Of dit allemaal weer helemaal weggaat kunnen ze nog niet zeggen. Ik krijg van de week nog vervolgonderzoeken en ook wordt mijn hart nog helemaal onderzocht.

Dat was wel even schrikken. Blij dat ze eindelijk iets gevonden hebben en nu gerichter aan de slag kunnen maar ook verdrietig om dit slechte nieuws. Het is een naar idee dat de klachten misschien niet meer weg gaan. Natuurlijk gaan we daar niet van uit maar toch spookt het regelmatig door mijn hoofd.

Iedereen die iets besteld heeft, heb ik inmiddels gemaild. Voorlopig heeft mijn Cameo vakantie en blijft mijn knutselpplek netjes en opgeruimd.
Ik hoop snel weer op te knappen en naar huis te kunnen. Maar t/m donderdag zal ik me in ieder geval nog in het ziekenhuis moeten zien te vermaken. En dan hopelijk volgend weekend weer lekker thuis bij mijn Fritzie, in mijn eigen bed en bij mijn lieve vriendje die heel goed voor mij zorgt. Daar kijk ik zo naar uit!

♥Veel liefs♥

4 opmerkingen :

  1. Oef, dat is geen fijne uitslag. Heel veel sterkte, hoop dat je snel weer thuis bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei, dat is minder...neem voldoende rust en je krijgt vanuit belgie veel steun toegewenst
    hou je goed en groetjes debora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Cindy, dat is geen fijn nieuws!!! Ik hoop dat het toch allemaal nog een beetje meevalt en dat je er geen nare dingen aan overhoud! Zorg goed voor jezelf! Heel veel sterkte en ik duim voor je dat je snel weer thuis mag zijn en je beter zal voelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte gewenst lieve Cindy!! Knap goed op rust vooral uit zodat de tijd de kans krijgt te genezen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs