Snapshots mei

zaterdag 30 mei 2015

Eind van de maand, dus weer tijd voor een paar snapshots. Ik blik terug op afgelopen maand maar ook vooruit over wat er volgende maand online gaat komen. Kijk je mee?



Helaas heb ik te horen gekregen dat ik volgend jaar niet kan werken op de Europese School. Dit betekent dat ik weer moet nadenken over wat ik straks ga doen. Op dit moment ben ik daar nog aan het werk op invalbasis. Ik heb de knoop doorgehakt om Cosy by Cindy verder uit te gaan werken omdat het mij super leuk lijkt om daar serieus verder mee te gaan.


Dit kussentje kwam ik op Pinterest tegen, zo leuk! / / We hebben een nieuw fototoestel gekocht en ik ben daar super blij mee. We gaan van de zomer naar Zuid Afrika op vakantie en dan hebben we natuurlijk een goed toestel nodig. Ook meteen handig om voor mijn blog te gebruiken. Nu maak ik de foto's meestal met mijn telefoon maar vanaf nu ga ik die met de camera maken! 

Het balkon is weer gezellig. De dode plantjes uit de bakken gehaald en weer nieuwe daarvoor in de plaats. Alles schoon gemaakt en natuurlijk verder afgemaakt met decoratie. / / Deze foto heb ik gemaakt toen ik uiteten was bij een Grieks restaurant. Het restaurant zag er super gezellig uit en deze bloemen stonden op tafel. Ik ben gek op deze bloemetjes! Helaas kan ik ze hier bijna niet vinden. 

Ik ben deze maand begonnen met snailmailen. Super leuk om te doen, inmiddels heb ik veel washi-tape verzameld die ik daar goed voor kan gebruiken. Volgende maand zal ik een uitgebreider artikel hierover plaatsen en laat ik je ook zien wat ik al ontvangen en verstuurd heb. / / Ik heb deze maand mijn eerste giveaway georganiseerd. Er liep een actie op Facebook die gewonnen is door Michelle van Koperen. De actie op Instagram is gewonnen door de Creative Neighbours. Zij hebben ook een blog wat ik graag volg. Dus bij deze ook meteen een blogtip! Zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen bij ze! Natuurlijk werden de gewonnen labels en partyprikkers leuk ingepakt en verzonden. Veel plezier ermee dames!


Ik ben de laatste maand ook veel bezig geweest met het maken van tekstborden. Ik kan niet alles op mijn blog plaatsen dus zal de meeste in een album op mijn Facebookpagina van Cosy by Cindy zetten. In juni ga ik een winactie organiseren waarbij je een tekstbord kunt winnen! Houd mijn blog dus in de gaten!


♥Veel Liefs♥

1 opmerking :

  1. Leuke maand had je!
    Heb je trouwens mijn blog gezien? Gisteren is jou blog online gekomen.
    Groetjes, Rensina
    PS. Nu ik weer over Zuid Afrika las bedenk ik me dat ik je helemaal nog niet de foto's uit de Flair had gestuurd. Wil je mij misschien een mailtje sturen? Dan zal ik daar op reageren... Ik ben namelijk druk met school en daardoor vergeet ik het snel.

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs